Проведение общеклинических и диагностических исследований. Ультразвуковой перенатальный скрининг при беременности.
Комплексное обследование перед планируемой беременностью и наблюдение в течении всего срока беременности.
Применение современных медицинских технологий во время родов.
Современные подходы к профилактике плода, диагностики врожденных заболеваний, лечение угрожающих состояний плода в утробе матери.
Эндоскопическая гинекология. Прогрессивное направление в лечении гинекологических заболеваний.
Прохождение курсов - подарит Вам легкие роды, успешное грудное вскармливание и счастливое материнство.
Міністерством охорони здоров'я України 07 лютого 2024 року було проведено презентацію концептуально-референтної рамки цифрових компетентностей працівників сфери охорони здоров'я та забезпечення розвитку інформаційної культури, цифрової грамотності (цифрової освіченості), кібербезпеки і кібергігієни працівників сфери охорони здоров'я.
Рамка цифрової компетентності працівника охорони здоров’я – це важливий інструмент для впровадження освітніх ініціатив і формування державної політики, спрямованої на підвищення рівня цифрової грамотності, практичного використання засобів і сервісів цифрових технологій фахівців медичної сфери різних напрямів та категорій.
Документ містить опис та структуру цифрових компетентностей, що визначають обсяг знань, умінь і практичних навичок, необхідних для ефективного використання в роботі сучасних досягнень інформаційних технологій.
Рамку підготували: Міністерство охорони здоров’я України у співпраці із Міністерством цифрової трансформації України, Міністерством освіти і науки України та Національною службою здоров’я України за сприяння Проєкту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я».
«Презентація і практичне застосування рамки цифрової компетентності працівника охорони здоров’я на практиці означає підвищення професійних стандартів, створення навчальних програм для майбутніх та практикуючих медичних і фармацевтичних працівників. Також рамка сприятиме оцінюванню і самооцінюванню, заповнюючи прогалини та підвищуючи цифрові навички. Як результат відбудеться покращення якості надання послуг та функціонування системи в цілому – от і виконання домашнього завдання з євроінтеграції», – говорить заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.
«Ми будуємо найзручнішу цифрову державу в світі. Для цього потрібно, щоб українці мали розвинуті цифрові навички. Саме тому ми створили та затвердили концепцію розвитку цифрової грамотності, розробили регіональні концепції з розвитку цифрової грамотності, адаптували європейські фреймворки DigiComp 2.1 та 2.2, створили Рамку цифрової компетентності, яка була схвалена Кабміном до 2025 року. Окремо – для підприємців, держслужбовців, освітян та молодих підприємців. А сьогодні – й для працівників охорони здоров’я», – додає заступник міністра з питань європейської інтеграції Міністерства цифрової трансформації України Валерія Іонан.
Рамку рекомендовано для посадових осіб, які формують державну політику у сфері охорони здоров’я, розробників професійних стандартів та кваліфікаційних характеристик, укладачів навчальних програм закладів освіти та закладів підвищення кваліфікації, членів атестаційних комісій.
Реалізація цього документа – важливий крок втілення Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, Концепції розвитку цифрових компетентностей та Концепції розвитку електронної охорони здоров’я.